Rodzaje soków

Specjalny sposób przygotowania naszych produktów sprawia, że są one skoncentrowanym źródłem energii, ponieważ zachowane są w nich witaminy i składniki mineralne pochodzące ze świeżych owoców oraz warzyw. 

Pij na zdrowie!

#soki:

Warzywno – owocowe
#czerwoneorzeźwienie: burak, jabłko, trawa cytrynowa (E: 156 kcal)
#słodko-kwaśny: ogórek, jabłko, limonka (E: 184 kcal)
#czućmiętę: burak, jabłko, mięta (E: 208 kcal)
#naćzdrowie: ogórek, cytryna, kiwi, jabłko, natka pietruszki (E: 228 kcal)
#kiwimito: pomarańcza, kiwi, sałata (E: 252 kcal)
#zielonamoc: jabłko, ogórek, seler naciowy, szpinak, mięta (E: 164 kcal)
#spalacz: marchew, jabłko, seler naciowy, cytryna, pieprz cayenne
(E: 164 kcal)
#tropik: ananas, sałata, gruszka, goja (E: 232 kcal)
#detoxtime: mango, natka pietruszki, pomarańcza, sałata, spirulina
(E: 236 kcal)

#hotjarmuż: jarmuż, marchew, jabłko, awokado, imbir, cynamon, kardamon (E: 256 kcal)

Warzywne
#czerwonyzielnik: papryka, pomidor, rukola, bazylia, sól, pieprz ziołowy (E: 156 kcal)
#zakwaszburaka: burak, woda, czosnek, ziele angielskie, liść laurowy (E: 116 kcal)

Owocowe
#kwaśnomi: pomarańcza, mandarynka, cytryna, limonka, ostropest (E: 180 kcal)
#mangoorient: mango, jabłko, kurkuma, limonka (E: 263 kcal)

Z mlekiem roślinnym
#kokowarzywa: pomidor, burak, gruszka, mleko kokosowe
(E: 200 kcal)