Rodzaje soków

Specjalny sposób przygotowania soków sprawia, że są one skoncentrowanym źródłem energii, ponieważ zachowane są w nich witaminy i składniki mineralne pochodzące ze świeżych owoców oraz warzyw. 

Pij na zdrowie!

Warzywno – owocowe

#czerwoneorzeźwienie: burak, jabłko, trawa cytrynowa (E: 195 kcal)
#słodko-kwaśny: ogórek, jabłko, limonka (E: 230 kcal)
#czućmięte: burak, jabłko, mięta (E: 260 kcal)
#naćzdrowie: ogórek, cytryna, kiwi, jabłko, natka pietruszki (E: 285 kcal)
#kiwimito: pomarańcza, kiwi, sałata (E: 315 kcal)
#zielonamoc: jabłko, ogórek, seler naciowy, szpinak, mięta (E: 210 kcal)
#smakdzieciństwa: marchew, pomarańcza, banan (E: 290 kcal)
#spalacz: marchew, jabłko, seler naciowy, cytryna, pieprz cayenne (E: 205 kcal)
#wstronęzdrowia: banan, kiwi, sałata, żurawina, awokado, jabłko, jarmuż (E: 390 kcal)
#tropik: ananas, sałata, gruszka, goja (E: 290 kcal)
#detoxtime: mango, natka pietruszki, pomarańcza, sałata, spirulina (E: 295 kcal)
#hotjarmuż: jarmuż, marchew, jabłko, avocado, imbir, cynamon, kardamon (E: 320 kcal)

Owocowe

#kwaśnomi: pomarańcza, mandarynka, cytryna, limonka, ostropest (E: 225 kcal)

Warzywne

#czerwonyzielnik: papryka, pomidor, rukola, bazylia,
sól, pieprz ziołowy (E: 195 kcal)
#zakwaszburaka: burak, woda, czosnek, ziele angielskie,
liść laurowy (E: 145 kcal)

Z mlekiem roślinnym

#kokomi: chia, mleko kokosowe, banan (E: 335 kcal)
#kokosowywarzywniak: pomidor, burak, gruszka, mleko kokosowe (E: 250 kcal)