Pakiety

Pakiet #soft

Pakiet #soft

Kompozycja soków przeznaczona dla osób rozpoczynających przygodę z oczyszczaniem. Zawiera głównie soki owocowe oraz owocowe z dodatkiem zielonych liści. Ma na celu obniżenie indeksu glikemicznego oraz pozwala zachować uczucie sytości na dłużej.

Shot:
#nadobrydzień
#czućmiętę: burak, jabłko, mięta (E: 208 kcal)
#zielonamoc: jabłko, ogórek, seler naciowy, szpinak, mięta (E: 164 kcal)
#tropik: ananas, sałata, gruszka, goja (E: 232 kcal)
#kokowarzywa: pomidor, burak, gruszka, mleko kokosowe (E: 200 kcal)
#sezamowypomidor: pomidor, ciecierzyca, tahini, sezam, cebula, sól, pieprz cytrynowy (E: 224 kcal)
#szpinakowymix: pomarańcza, banan, szpinak, maca 
(E: 232 kcal)

Pakiet #basic

Pakiet #basic

Zestaw soków owocowo – warzywnych dla osób, które chcą ograniczyć podaż dostarczanych kilokalorii, a także przeprowadzały już proces oczyszczania metodą sokową.

Shot:
#wspomagający
#słodko-kwaśny: ogórek, jabłko, limonka (E: 184 kcal)
#spalacz: marchew, jabłko, seler naciowy, cytryna, pieprz cayenne (E: 164 kcal)
#kwaśnomi: pomarańcza, mandarynka, cytryna, limonka, ostropest (E: 180 kcal)
#mangoorient: mango, jabłko, kurkuma, limonka
(E: 263 kcal)
#bananowyraj: banan, mleko sojowe, kakao, daktyle
(E: 272 kcal)
#kokomi: chia, mleko kokosowe, banan (E: 268 kcal)

Pakiet #balance

Pakiet #balance
Wszystko co kryje się pod hasłem diety płynnej w jednym zestawie. Czyli połączenie zup, smoothies i soków jednego dnia. Dzięki temu zapewnia sytość i satysfakcję z diety nawet osobom początkującym.
Shot:
#przeciwzapalny

#czerwoneorzeźwienie: burak, jabłko, trawa cytrynowa
(E: 156 kcal)
#spalacz: marchew, jabłko, seler naciowy, cytryna, pieprz cayenne (E: 164 kcal)
#sezamowypomidor: pomidor, ciecierzyca, tahini, sezam, cebula, sól, pieprz cytrynowy (E: 224 kcal)
#zielonadelikatność: groszek, kalarepa, por, chrzan, cytryna, sól, pieprz (E: 204 kcal)
#bananowyraj: banan, mleko sojowe, kakao, daktyle
(E: 272 kcal)
#szpinakowymix: pomarańcza, banan, szpinak, maca
(E: 232 kcal)

Pakiet #hardcore

Pakiet #hardcore

Pakiet przeznaczony dla weteranów kuracji oczyszczających, którzy wielokrotnie przeprowadzali detoks sokowy oraz inne diety mające na celu usunięcie toksyn z organizmu. W połączeniu z shotem przeciwzapalnym wspiera prawidłowe funkcjonowanie naszych jelit. Jak dowodzą badania są one drugim mózgiem naszego organizmu.

Shot:
#przeciwzapalny
#czerwoneorzeźwienie: burak, jabłko, trawa cytrynowa
(E: 156 kcal)
#naćzdrowie: ogórek, cytryna, kiwi, jabłko, natka pietruszki (E: 228 kcal)
#hotjarmuż: jarmuż, marchew, jabłko, awokado, imbir, cynamon, kardamon (E: 256 kcal)
#kukucreme: kukurydza, marchewka, ziemniak, pietruszka, sól, pieprz, gałka muszkatołowa (E: 248 kcal)
#sezamowypomidor: pomidor, ciecierzyca, tahini, sezam, cebula, sól, pieprz cytrynowy (E: 224 kcal)
#mintananas: ananas, sałata, mięta, spirulina (E: 140 kcal)

Pakiet #zdrowawątroba

Pakiet #zdrowawątroba

Codzienne tempo życia, odstępstwa żywieniowe, używki – to wszystko niekorzystnie wpływa na funkcjonowanie wątroby. Czas zadbać o nią, gdyż pełni około 500 funkcji w naszym oganizmie. Jedną z nich jest neutralizacja toksyn. Nigdy nie jest za późno aby podarować specjalną kurację i regenerację wątrobie.

Shot:
#wspomagający
#czerwoneorzeźwienie: burak, jabłko, trawa cytrynowa
(E: 156 kcal)
#czućmiętę: burak, jabłko, mięta (E: 208 kcal)
#kiwimito: pomarańcza, kiwi, sałata (E: 252 kcal)
#zielonamoc: jabłko, ogórek, seler naciowy, szpinak, mięta (E: 164 kcal)
#mangoorient: mango, jabłko, kurkuma, limonka
(E: 263 kcal)
#szpinakowymix: pomarańcza, banan, szpinak, maca
(E: 232 kcal)

Pakiet #goodbyekilograms

Pakiet #goodbyekilograms

Chcesz pozbyć się kilku kilogramów? Mamy na to zdrowy i smaczny sposób. Specjalnie dobrane składniki pozwolą pobudzić metabolizm i skłonić organizm do redukcji masy ciała. Pijesz i chudniesz! Z nami to możliwe.

Shot:
#napoprawęmetabolizmu
#słodko-kwaśny: ogórek, jabłko, limonka (E: 184 kcal)
#czućmiętę: burak, jabłko, mięta (E: 208 kcal)
#zielonamoc: jabłko, ogórek, seler naciowy, szpinak, mięta (E: 164 kcal)
#spalacz: marchew, jabłko, seler naciowy, cytryna, pieprz cayenne (E: 164 kcal)
#sezamowypomidor: pomidor, ciecierzyca, tahini, sezam, cebula, sól, pieprz cytrynowy (E: 224 kcal)
#mintananas: ananas, sałata, mięta, spirulina (E: 140 kcal

Pakiet #zdrowejelita

Pakiet #zdrowejelita

Nie od dziś wiadomo, że jelita są naszym drugim mózgiem. Zadbaj o swoje zdrowie i pozwól im przywrócić odpowiednią kondycję,  ponieważ odpowiadają one zarówno za zdrowie psychiczne jak i fizyczne.

Shot:
#nadobrydzień
#czerwoneorzeźwienie: burak, jabłko, trawa cytrynowa
(E: 156 kcal)
#słodko-kwaśny: ogórek, jabłko, limonka (E: 184 kcal)
#zielonamoc: jabłko, ogórek, seler naciowy, szpinak, mięta (E: 164 kcal)
#spalacz: marchew, jabłko, seler naciowy, cytryna, pieprz cayenne (E: 164 kcal)
#kokowarzywa: pomidor, burak, gruszka, mleko kokosowe (E: 200 kcal)
#szpinakowymix: pomarańcza, banan, szpinak, maca
(E: 232 kcal)

Pakiet #pięknaskóra

Pakiet #pięknaskóra

Dodaj blasku i odżyw od wewnątrz swoją skórę.  Uderz w sedno i dostarcz swojej skórze, tego, czego potrzebuje najbardziej. Odpowiednie odżywienie działa cuuuda.

Shot:
#wspomagający
#czerwoneorzeźwienie: burak, jabłko, trawa cytrynowa
(E: 156 kcal)
#zielonamoc: jabłko, ogórek, seler naciowy, szpinak, mięta (E: 164 kcal)
#spalacz: marchew, jabłko, seler naciowy, cytryna, pieprz cayenne (E: 164 kcal)
#zupabata: batat, soczewica, cebula, limonka, papryka słodka, papryka ostra, papryka wędzona, cynamon
(E: 236 kcal)
#pomarańczowygrzejnik: dynia, pomarańcza, imbir, cynamon (E: 160 kcal)
#wstronęzdrowia: banan, kiwi, sałata, żurawina, awokado, jabłko, jarmuż (E: 312 kcal)

Pakiet #odporność

Pakiet #odporność

Wiele czynników wpływa na zdolność organizmu do obrony przed szkodnikami zewnętrznymi jak i neutralizowaniem tych wewnętrznych.  Dodaj sobie mocy – buduj swoją odporność. Nie trać czasu na chorobę.

Shot:
#przeciwzapalny
#słodko-kwaśny: ogórek, jabłko, limonka (E: 184 kcal)
#spalacz: marchew, jabłko, seler naciowy, cytryna, pieprz cayenne (E: 164 kcal)
#hotjarmuż: jarmuż, marchew, jabłko, awokado, imbir, cynamon, kardamon (E: 256 kcal)
#kwaśnomi: pomarańcza, mandarynka, cytryna, limonka, ostropest (E: 180 kcal)
#mangoorient: mango, jabłko, kurkuma, limonka
(E: 263 kcal)
#sezamowypomidor: pomidor, ciecierzyca, tahini, sezam, cebula, sól, pieprz cytrynowy (E: 224 kcal)

Pakiet #postsokowy

Pakiet #postsokowy
Przeprowadzasz post wg dr Dąbrowskiej. Mamy specjalny pakiet, który jest w 100% zgodny z założeniami postu leczniczego.
Shot:
#napoprawęmetabolizmu
#czerwoneorzeźwienie: burak, jabłko, trawa cytrynowa
(E: 156 kcal)
#słodko-kwaśny: ogórek, jabłko, limonka (E: 184 kcal)
#czućmiętę: burak, jabłko, mięta (E: 208 kcal)
#naćzdrowie: ogórek, cytryna, kiwi, jabłko, natka pietruszki (E: 228 kcal)
#zielonamoc: jabłko, ogórek, seler naciowy, szpinak, mięta (E: 164 kcal)
#spalacz: marchew, jabłko, seler naciowy, cytryna, pieprz cayenne (E: 164 kcal)

Pakiet #zupy

Pakiet #zupy
Zestaw 6 zup warzywnych i shota, które idealnie sprawdzą się podczas chłodnych dni. Doskonale rozgrzeją organizm w trakcie redukcji masy ciała.
Zupy:
#ognistaczerwień: pomidor, kalafior, czosnek, cebula, chilli, cynamon, pieprz ziołowy, sól (E: 116 kcal)
#kremowapietruszka: pietruszka, awokado, migdały, cebula, natka pietruszki, sól, pieprz, zioła prowansalskie
(E: 148 kcal)
#kukucreme: kukurydza, marchewka, ziemniak, pietruszka, sól, pieprz, gałka muszkatołowa (E: 248 kcal)
#sezamowypomidor: pomidor, ciecierzyca, tahini, sezam, cebula, sól, pieprz cytrynowy (E: 224 kcal)
#zupabata: batat, soczewica, cebula, limonka, papryka słodka, papryka ostra, papryka wędzona, cynamon
(E: 236 kcal)
#zielonadelikatność: groszek, kalarepa, por, chrzan, cytryna, sól, pieprz (E: 204 kcal)

Pakiet #smoothies

Pakiet #smoothies
Zestaw 6 miksowanych smoothies i shota, czyli połączenie zielonych liści, owoców i superfoods w formie zblendowanej. Delikatna i gęsta konsystencja zapewni sytość na długo.
Smoothies:
#bananowyraj: banan, mleko sojowe, kakao, daktyle
(E: 272 kcal)
#pinkmalina: malina, burak, chia, mleko migdałowe
(E: 144 kcal)
#pomarańczowygrzejnik: dynia, pomarańcza, imbir, cynamon (E: 160 kcal)
#szpinakowymix: pomarańcza, banan, szpinak, maca
(E: 232 kcal)
#mintananas: ananas, sałata, mięta, spirulina (E: 140 kcal)
#spicymango: mango, jarmuż, jabłko, pieprz cayenne, kurkuma (E: 204 kcal)